Tenis klub KonstruktivaTKK

Krásný tenisový areál, který se skládá z 10 tenisových dvorců, restaurace, šaten, a sociálních zařízení.

Mezi Sklady 107/3
Praha 4 - Krč, 140 00
www.tkk.cz

TKK

Kudy k nám:

MHD

Autobusem č. 170 ze stanice metra C Budějovická do stanice Na Vrstevnici. Po vystoupení z autobusu se vrátíte cca 30m, zahnete doprava, kde na Vás číhá prudký kopec dolů ulicí Mezi sklady. Sejdete k potoku (ulice Vás stočí doprava) a půjdete podél něj. Dvorce so objeví po pravé ruce po cca 7 min. chůze.

VOZEM

• ze směru od: Brno, Mladá Boleslav, Teplice
    z Jižní spojky sjedete výjezdem Libuš, Pankrác do ulice V podzámčí a budete pokračovat rovnoběžně s Jižní spojkou, po které jste přijeli. První světelná křižovatka na Vás čeká po 100 metrech. Křižovatkou projedete rovně do ulice Branická. Po dalších 150 metrech začne stoupání, na jehož vrcholu odbočíte u autobus. zastávky doleva. V tom okamžiku se nacházíte v ulici Mezi sklady. Sjedete z mohutného kopce, pod kopcem se ulice stáčí doprava. Dvorce budete mít na konci ulice po pravé straně nad úrovní vozovky.
  • ze směru od: Plzeň, Strakonice
    z Jižní spojky sjedet výjezdem na Libuš, Pankrác u čerpací stanice OMV a restaurace Mc´Donalds. Na první křižovatce odbočíte vlevo, čím podjedete Jižní spojku. Na další křižovatce se dáte opět do leva a nacházíte se v Branické ulici. Dále pokračujte podle instrukcí ze směru od Brna.
Tento web používá soubory cookie k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.